Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017

ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΟ ΚΟΛΥΜΠΙ!

Για όσους επιθυμούν να συνεχίσουν την διατροφή τους και τους καλοκαιρινούς μήνες το κολύμπι αποτελεί ένα σημαντικό και αποτελεσματικό  σύμμαχο  σε αυτήν τους  τη προσπάθεια ! 

To κολύμπι είναι μια από τις καλύτερες καρδιοαναπνευστικές ασκήσεις επειδή γυμνάζει όλο το σώμα. Ανεξάρτητα αν είστε καλός κολυμβητής ή όχι , το κολύμπι στη θάλασσα ή στην πισίνα , μαζί με την σωστή διατροφή  σας δίνουν καλές πιθανότητες για να διορθώσετε το βάρος σας και κατά  τη διάρκεια του καλοκαιριού!
Σύμφωνα με  έρευνες τις Αμερικάνικης  Καρδιολογικής, κολύμπι διάρκειας 30-60 λεπτά 4 για 6 μέρες την εβδομάδα μπορεί να σας βοηθήσει  τόσο στη προσπάθεια σας να χάσετε βάρος όσο και να μειώσετε τις πιθανότητες για εμφάνιση εγκεφαλικού, διαβήτη και καρδιαγγειακές παθήσεις . Αντίθετα με το τρέξιμο ,τη ποδηλασία και  πολλά άλλα αθλήματα το κολύμπι εξασκεί όλο το σώμα. Οι μύες στο κάτω μέρος τους σώματος ,το κορμό και την πλάτη γυμνάζονται  ολοκληρωτικά κατά την διάρκεια μιας πολύ καλής εξάσκησης  με το κολύμπι. Επιπρόσθετα το κολύμπι δυναμώνει την καρδιά και τους πνεύμονες.
Το κολύμπι συνήθως προτείνετε σε άτομα με πρόβλημα στις αρθρώσεις και με μυοσκελετικά προβλήματα. Αυτού του είδους η άσκηση δεν επιφέρει επιπρόσθετη πίεση στα γόνατα ,στα ισχία και την πλάτη σε αντίθεση με το τρέξιμο ή την ποδηλασία.
Η κολύμβηση αποτελεί κορυφαίο άθλημα, γιατί συνδυάζει καρδιαγγειακή άσκηση και μυϊκή ενδυνάμωση. Κολυμπώντας χαλαρά καίτε περίπου 500 θερμίδες την ώρα, ενώ, μπορείτε να φτάσετε και  τις 700. Κι επειδή το νερό είναι περίπου 800 φορές πιο πυκνό από τον αέρα είναι σαν να γυμνάζεσαι με αντιστάσεις. Εξασκείτε  κορμό, γοφούς, χέρια, ώμους και γλουτούς. Έτσι  μαζί με την αεροβική γυμναστική χτίζεις δυνατούς μυς, με αποτέλεσμα να εκτοξεύεται ο μεταβολισμός σας και να καίτε  περισσότερες θερμίδες ακόμη και μετά την άσκηση.
Παρόλο που η κολύμβηση αποτελεί σκληρή γυμναστική, δεν καταπονεί το σώμα σας. Το νερό εξουδετερώνει τη βαρύτητα ανακουφίζοντας τις καταπονημένες αρθρώσεις σας. Ακριβώς γι’ αυτόν το λόγο, η κολύμβηση αποτελεί ένα άθλημα που μπορείτε να ακολουθείτε για όλη τη ζωή σας. Τα στοιχεία, τα οποία παρουσιάστηκαν και στο Αμερικανικό Κολέγιο Αθλητιατρικής, αποκαλύπτουν πως η πίεση, η χοληστερόλη, η καρδιαγγειακή αντοχή και το κεντρικό νευρικό σύστημα ενός κολυμβητή συνάδουν με εκείνα ενός πολύ νεότερου ανθρώπου.
Όταν το κολύμπι το συνδυάζεται με ένα υγιεινό και ισορροπημένο τρόπο διατροφής, τότε τα αποτελέσματα μπορεί να είναι  θαυμάσια όσων αφορά τα κιλά αλλά και την γενικότερη υγεία σας.  Με αυτό το στόχο στο μυαλό σας και ‘ξοδεύοντας’ 60 λεπτά καθημερινά   για 4 με 6 ημέρες την εβδομάδα στην πισίνα, στη θάλασσα αλλά και στο κολυμβητήριο της πόλης σας  τα αποτελέσματα στο σώμα σας αλλά και στο οργανισμό σας θα σας καταπλήξουν!
Η απώλεια βάρους δεν έχει να κάνει μόνο με την άσκηση. Έχει να κάνει και με την υγιεινή διατροφή. Δεν είναι καλή λύση το να κάνετε έντονη κολύμβηση και στη συνέχεια να καταναλώνετε ένα τεράστιο κομμάτι τούρτα. Αντικαταστήστε το έτοιμο φαγητό με πολλά φρούτα, λαχανικά και πρωτεΐνες, όπως κοτόπουλο, αυγά και φιστίκια κάσιους, έτσι ώστε να είστε χορτάτοι για περισσότερη ώρα.
Αν θέλετε να βρείτε τη σωστή ισορροπία για εσάς και να έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα από τα μαθήματα κολύμβησής σας, ελάτε σε επαφή με τους Pool Trainers μας. Μπορούν να ετοιμάσουν το ιδανικό πρόγραμμα κολυμβητικής προπόνησης για εσάς.
Εάν είστε νέος στο κολύμπι, αρχίστε με αργούς και σταθερούς ρυθμούς. Κατά τη διάρκεια της πρώτες εβδομάδας , ξεκινήστε κάνοντας intervals.  Κολυμπήστε για 30 δευτερόλεπτα και  έπειτα ξεκουραστείτε για άλλα 30 δευτερόλεπτα. Κατά τη διάρκεια του χρόνου και  καθώς  αυτό σας φαίνεται πιο εύκολο , ξεκινήστε να αυξάνεται το χρόνο που κολυμπάτε και μειώστε τα διαλλείματα. Επαναλάβετε για 30 λεπτά. Στοχεύστε στα 60 λεπτά και στο να μπορείτε να κολυμπάτε για 500 μέτρα χωρίς να λαχανιάζετε και χωρίς να σταματάτε.
Σε έρευνα του Πανεπιστημίου της Φλόριντας απέδειξε ότι άτομα αύξησαν το βάρος τους  όταν κολυμπούσαν συστηματικά. Αυτή η έρευνα αποδεικνύει ότι το κολύμπι μπορεί να συμβάλλει στην αύξηση της όρεξης άρα  και στην αύξηση  του βάρους του  όταν οι κολυμβητές εκτίθενται σε ακραίες  θερμοκρασίες .Για το λόγο αυτό πρέπει να ακολουθείται ένα πρόγραμμα διατροφής  σύμφωνα με τις καύσεις που πραγματοποιείται καθημερινά και από τις θερμίδες που θα πρέπει να προσλαμβάνεται για να διατηρηθείτε ή να χάσετε βάρος.
Η κολύμβηση είναι η «βασίλισσα των ασκήσεων», καθώς καίει τις περισσότερες θερμίδες, εκτινάσσει το μεταβολισμό σας και γυμνάζει κάθε μυ στο σώμα σας χωρίς να καταπονεί τις αρθρώσεις σας. Το κολύμπι είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς και γρήγορους τρόπους για να αποκτήσετε λεπτό και σφιχτό σώμα. Ξεκινήστε από τις διακοπές σας  στη θάλασσα και συνεχίστε  με μια εγγραφή στο κολυμβητήριο. Θα δείτε το σώμα σας  να αλλάζει και να γίνεται πιο δυνατό, γραμμωμένο και υγιές απ’ όσο φαντάζεστε!
kouloulaΚουλούλα Ι. Βασιλική
Διαιτολόγος Διατροφολόγος, MSc
Εξειδίκευση  στα Καρδιαγγειακά Νοσήματα,
Εξειδίκευση στην αθλητική διατροφή
www.diatrofikipedia.gr

 

Η στήλη είναι μια προσφορά της:

01